niedziela, 30 września 2012

Imagin cz. 2 ;dd - by ѕтуℓєѕσωα; 3

                                           Siemka ;dd

         Przepraszam że dawno nie pisałam ale miałam dużo nauki, kartkówki                                     i poprawy kartkówek.. ;//                    Do tego jutro sprawdzian z fizyki, ale nie wiem czy pójdę                        do szkoły bo jestem chora, ledwo chodzę i wogóle nie myśle...                                 No dobra koniec gadania. Tak więc napisałam                                             2 część imagina.                          Kompletnie nie wiem jaki będzie koniec i kiedy będzie.                                    Wiem że na razie mi łeb nawala ;d                                         Wiem głupia jestem no ale cóż takie życie ;ss







IMAGIN CZ.2. IMAGIN Z HARRYM <33

- OMG jak ona fałszuję.!! - pomyślałam sobie...
"Nie dam rady tego słuchać, idę się napić"
Szłam korytarzem nie wiedząc gdzie idę...
"Gdzie oni mają pokój z tym piciem i żarciem..?! "
Nagle wpadłam na jakiegoś chłopaka, nie widziałam twarzy bo miał założony kaptur od bluzy i.....
......okulary przeciwsłoneczne w budynku..??!!
- Przepraszam, zamyśliłam się...
- O.K. Nie ma sprawy. Szukasz czegoś..? - zapytał nieznajomy.
- No właśnie nie mogę znaleźć pokoju z jedzeniem i piciem ;// - wykrzywiłam twarz w grymas.
- Hehe xdd sweet mina ;P. Do końca korytarza prosto i na lewo ;))
- Dziękuję, ratujesz mnie przed śmiercią głodową i odwodnieniem ;PP
- Hahaha ;D Nie ma sprawy ;ss
- Emmm... A po jakiego ci te okulary..? Przeciez jesteśmy w budynku...
Na to pytanie chłopak się nie co spłoszył, a ja dalej miałam wyczekującą minę...
- Yyy... Przywiązałem się do nich...
- Aha..?
- Muszę lecieć. Mam nadazieję że do zobaczenia, a i gratuluję występu. Byłaś NAJLEPSZA..!! - Wykrzyknął.
- Widziałaś..?
- Jasne..! Ok ja zmykam, a ty idź zjesć i się napisz bo jak mówiłaś umrzesz na śmierć głodową i się odwodnisz ;^^
- Hehe ;ss papa ;*
Idąc do wyznaczonego miejsca myslałam o tym chłopaku..
"Cholera [Twoje imię] nie zapytałaś jak ma na imię..!! ;/, ale jaki ma niski głos. Wszędzie go rozpoznam..!!"
_________________________________________________________________________________

No jakiś tam wyszedł ;^
Mam do was prośbę follwnijcie mnie na TT ;pp
Z góry dziękuję i będę wdzięczna ;**
Następny niestety nie mm pojęcia kiedy, ale postaram się jak najszybciej <33

                                                                            ѕтуℓєѕσωα; 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1xff#ffffffxff2xff♥xff20xff130xff100xff3xff1