sobota, 22 września 2012

Przywitanie + Imagin ;dd - by ѕтуℓєѕσωα; 3

Siemka ;dd
Jak wiecie jestem ѕтуℓєѕσωα; 3
Tak na prawdę mam na imię Lily i kocham swoje imię;pp
Jestem rąbniętą nastolatką z milionami problemów
(jak to każda młodzież ;P )
Kocham One Direction i wielbię piosenkę LWWY..!!
Zakochałam sięę..!!! hihih ;dd
Hmmm..... No nie wiem co wam jeszcze powiedzieć..
Dlatego jeśli chcecie wiedziec o mnie więcej rzeczy w
zakładce "KONTAKT" jest mój numer
gadu-gadu (38209784)
Prywatnie powiem wam o sobie więcej xxx
  Pozdrawiam + nie umiem za bardzo pisać imaginów
no ale cóż mam nadzieję że nie będziecie źli za moje tandetne wypociny ;//






               IMAGIN CZ. 1. IMAGIN Z HARRYM <333

 Za 5 minut miałaś wyjść na scenę i zaśpiewać. Byłaś na konkursie piosenki angielskiej. Wybrałaś piosenkę One Direction More Than This, ponieważ kochasz tą piosenkę i umiesz ją zaśpiewać z uczuciami....<KLIK>
Nagrodą miał być tygodniowy wyjazd z osobą towarzyszącą do Londynu i spędzeniem go z 5 chłopcami ;^^
Nie wiedzieć czemu nie chcieli powiedzieć bo to TAJEMNICA ;//
Właśnie skończyła śpiewać jakaś dziewczyna po której ty miałaś wyjść. 
Prowadzący zapowiedział Cię i wyszłaś. Byłaś ubrana w czarną sukienkę z białym paskiem i na to białe bolerko i czarne baleriny.
 



  
Już na początku przed samym występem postanowiłaś, że dasz z siebie wszystko i tak właśnie zrobiłaś.
Zaspiewałaś najlepiej jak potrafiłaś. Bardzo się bałaś, ale widać nie potrzebnie bo wszystki tak się spodobało, że aż wstali zaczeli głośno krzyczeć i klaskać. Roześmiałaś się, podziękowałaś i zeszłaś ze sceny.
Usiadłaś na ławce i oglądałaś dalsze występy...




CDN..... ;**



___________________________________________________________________________________

Oj no wiem, wiem nie jest takie fajne, ale 2 część postaram się napisać lepszą. Przyznam się, że sama nie wiem jak to zakończę i po ilu częściach ;PPP


Pozdrawiam was i Kocham ♥♥♥



ѕtуℓєѕσωα; 3

1 komentarz:

1xff#ffffffxff2xff♥xff20xff130xff100xff3xff1