niedziela, 16 września 2012

Ostatni Imagin o Niallu.

...krzykłaś !
- O Mój Boże ! Już 20.45 !!!
Szybko sie przebrałaś. Zadzwonił dzwonek do drzwi. Otworzyłaś był tam Niall.
- Witaj - powitał Cię.
- O heej..
- Idziemy ?
- Jasne, już .
Wyszliście z domu. Przed blokiem czekali chłopaki z 1D. Niall odrazu zaczął Ci przedstawiać chłopaków.
- To jest Zayn - przedstawił głośno.
-Miło mi Cię poznać Zayn - przywitałaś go.
- To jest Louis, nasz zespołowy żartowniś.
- Hejoo  jestem Lou. - Powitał Cię z miłym uśmieszkiem.
- Hej Lou - Odrzekłaś.
- To jest Harry.
- Miło
- Mi też.
- To jest Liam, bardzo uczuciowy.
- Hej Liam , dużo o Tobie słyszałam , śliczną masz tą Danielle.
- Dziękuje, Miło mi Cię poznać.
- Mi Ciebie też.
Dobra może pójdziemy gdzieś na kawe czy coś ? - wtrącił się Lou.
- Dobra - odpowiedział Harry.
- Harry i Lou - dobrana para ! Hahaha. - zaśmiał się Zayn.
- No wiem - odpowiedział Lou.
- Dobra chodźmy ! - powiedziałaś.
Poszliście do najbliższej knajpy.  Potem chłopaki zaprosili Cię do ich domu. Gdy weszłaś czekały tam Danielle i Perrie.  Eleanor nie było ponieważ musiała wyjechać.  Urządzili przyjęcie na powitanie nowej dziewczyny Nialla. Impreza była super. I potem byliście cały czas razem i nawet kiedy były sprzeczki i tak zaraz się przepraszaliście. Mieliście dzieci i żyliście długo i szczęśliwie.

                                                                                                                KONIEC .
                                               
                                                                                                                                  /M 
Teraz czas na ѕтуℓєѕσωą ; 3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1xff#ffffffxff2xff♥xff20xff130xff100xff3xff1