środa, 9 stycznia 2013

Witam was ;D

Cześć wszystkim. mam 2 sprawy:
1. Tak już go będę niedługo dodawać myslę, że pojawi się w piątek chyba, że będzie kara bo mam w czwartek zebranie. Imagin jest już gotowy, ale mam dużo nauki i mało czasu. Wiecie jak to jest z tym wszystkim przed zakończeniem półrocza. Wszystkie zagrożenia poprawiać, jeszcze jak się pytanym nie było i nie ma się z czego oceny wystawić to przerąbane ;/
Tak więc postaram się imagin'a dodac w ten piątek, a jak nie to baaardzo przepraszam...

2.  Razem z Maddie chciałybyśmy bardzo podziękować za tyle wejść.
Po prostu jesteście cudowni !! Kochamy was <3
Jest już 1031 odwiedzin !! Aww...
Bardzo dziękujemy za tyle wejść *...*
Ja was bardzo proszę o komentowanie imaginów bo to pomaga w wenie. Na prawdę.
Dodawajcie się też do obserwatorów i mam na dzięję , że kilka stałych czytelniczek/czytelników się znajdzie <3
Jeszcze raz dziękujemy za tyle wejść <3 <3 <3



ѕтуℓєѕσωα; 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1xff#ffffffxff2xff♥xff20xff130xff100xff3xff1