sobota, 12 stycznia 2013

Urodziny + Wiadomość.

Hej kochanii.. ♥ Jeszcze raz bardzo dziękuje ze tyle wejść , Stylesowa już w naszym imieniu dziękowała. Ale tak się tym jaram że nw. ♥ Kocham Was bardzoo.. ;* Popieram Stylesową. Chodzi o te komentarze , bo to naprawdę pomaga. 

A teraz może przejdźmy co dzisiaj jest : Dzisiaj jest sobota : 12 stycznia. A co jest w ten dzień.. ? 
Hmm.. ? Każda Directioner powinna wiedzieć.. Otóż to dzisiaj są : URODZINY ZAYNA MALIKA. ♥ 20 urodziny. 
Oj Malik starzejesz się . :P 

A teraz co powinnyśmy zrobić w ten dzień : 

1. Krzyczeć każdemu w twarz ''Vas happenin?!''.
2. Przeglądać się w każdym lusterku.
3. Nosić ze sobą malutkie, podręczne lusterko.
4. Napisać na nadgarstku ''Bad Boy''.
5. Nauczyć się jednej ze ''złotych myśli Malik'a'' i cały czas ją powtarzać.
6. Złożyć Zayn'owi życzenia urodzinowe na twitterze.
7. Odtańczyć taniec Zayn'a.
8. Mieć coś niebieskiego na sobie.
9. Chwalić siebie i mówić, że jest się pięknym. 


via. I love Irish boy - Niall.

A teraz ta wiadomość : 

No więc tak : 

Od 14 stycznia do 23 stycznia raczej mnie nie będzie ponieważ wyjeżdżam do Londynu ♥.
Imagin ? Hmm.. Nie wiem...  Może po 23 ? Albo w samolocie będe pisać :D No jeszcze nie wiem. Dlatego Stylesowa ty możesz może jakieś newsy pisać czy nw co. :( Ale raczej w tym samolocie nie będe pisać bo mam chorobę lokomocyjną :D Także tego :P Kurde , ale ja głupia jestem -,- Przecież ja mam wylot o 20.35 a zamknięcie bramek jest o 20.05 ? No to przecież mogę jeszcze dzisiaj albo jutro napisać tego imagina . Bo w poniedziałek będę się pakowac ;D. Postaram się go dodać ale nie obiecuję :) No to narazie paa.. Kocham Was ♥ /Maddie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1xff#ffffffxff2xff♥xff20xff130xff100xff3xff1