sobota, 26 stycznia 2013

Imagin z Liamem cz.I - by Maddie.


Dzień mija jak kolejny. Ty chodzisz do szkoły, jak zwykle sprzątasz w domu bo rodzice pracują za granicą a tak dokładnie w Norwegii. Opiekuje się Tobą twoja najukochańsza pełnoletnia kuzynka.

Pewnego dnia siedzisz sobie właśnie w domu , przed monitorem od komputera i przeglądasz sobie portale społecznościowe.
*dryyyń , dryyyń *
- Hallo ? – odbierasz słuchawkę telefonu.
- Cześć córeczko , słuchaj mam dla Ciebie pewną propozycję. – powiedziała twoja mama.
- Tak ?
- Razem z twoim ojcem chcielibyśmy abyś przyjechała do nas do Norwegii.
- Mamo noo.. ! Wiesz że jak kiedyś tam byłam to mi się tam nie spodobało i nie chcę tam wracać ! Wolę Polskę ! Moją ojczyznę ! Nie chce żyć wokół Norwegów ! -,-
- T.I Nie podnoś głosu !
- Ale mamo ! Kurde ja nie chce ! Żyjcie sobie tam z ojcem sami , ja nie chce rozumiesz !
- Zadzwoń jak się uspokoisz !
- pff.. !
I twoja mama się rozłączyła.
Do pokoju weszła twoja kuzynka.
- Co to za krzyki ?
- No bo zrozum no ! Rodzice chcą mnie wyciągnąć do Norwegii ! A ja nie chcę !
- T.I Nie denerwuj się , załatwimy to jakoś. Ostatnio patrzyłam na Grupon’a i wiesz co znalazłam ?
- Co. ?!
- Znalazłam ogłoszenie że są tanie mieszkania w Wolverhampton i tak sobie myślę że wyprowadzimy z tej dziury i pojedziemy do Wielkiej Brytanii.. J
- Jupii.. !
- Ale poczekaj maleńka. To tylko za zgodą twoich rodziców !
- No to już sobie pojechałyśmy -,-.
- Załatwię to , spokojnie J
- Dziękuje
Twoja kuzynka zadzwoniła do rodziców , gadała chyba z 30 minut. Nagle wchodzi do twojego pokoju.           /Maddie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1xff#ffffffxff2xff♥xff20xff130xff100xff3xff1