niedziela, 16 grudnia 2012

Imagin cz. 4 ;p - by ѕтуℓєѕσωα; 3

Została tylko moja kategoria.....
Jak ja sie strasznie boję.....
Gdy wracałam z Harry'm z tej super wycieczki czy coś (Nie wiem jak to nazwać) rozmawialiśmy o wynikach Hazza powiedział mi że to na pewno wygram a jak nie to pójdzie tam do nich i im wjebie. Jak to usłyszałam to zaczełam strasznie się z tego śmiaća ja mam zaraźliwy śmiech więc dołączył do mnie Styles i w takich zajebistych humorach tutaj dotarliśmy, a teraz ten humor sobie poszedł ; / Dowiedziałam się też o jaką niespodziankę chodzi. Jest to wyjazd do Londynu , spędzenie wakacji i nagranie piosenki z 1D.
- A teraz najstarsza kategoria- powiedział prowadzący 
"OMG ! Zaraz eksploduję !" - pomyślałam
- 3 miejsce zajmuje - zrobił pauzę i przebiegł wzrokiem przez publiczność - zajmuje......... Ana Moon ! - wykrzyknął, a publiczność zaczęła bić brawo - Po nagrody zapraszam później gdy już wszystkie miejsca będą wiadome.
"No okey ... 3 -ciego miejsca nie mam, 1 pewnie też nie będę miała więc zostaje 2" - myślałam
- No dobra czas na 2 miejsce - zaczął prowadzący - Miejsce 2 zajmuje - znów zrobił przerwę - zajmuje Mary Knight ! - wykrzyknął.
Wszyscy zaczęli klaskać a ja się załamałam.
"Myślałam że jestem dobra. 
Nie mam szans żebym pierwsze miała" - pomyślałam i załamałam się. 
Za drzwiami zobaczyłam schowanego i szczerzącego się w moją stronę Harry'ego.
Posłałąm mu jedynie słaby uśmiech bo na więcej nie było mnie stać, miałam ochotę sie popłakać i uciec stąd jak najdalej, ale jakaś część mnie kazała mi tu zostać i spokojnie siedzieć.
"Tylko jak ja mam niby tu spokojnie siedzieć ?!" - krzyczałam na siebie w myślach.
Usłyszałam dźwięk przychodzącej wiadomości. Wyjęłam telefon z torebki i zaczęłam czytać.
" Cześć córuś ; * Jak konkurs ? Skończył się już ? Wygrałaś ? Jak ci poszedł występ skarbie ?Na prawdę żałuję że mnie tu nie ma  ; ( Mama <3"
Moja mama nie mogła tu ze mną być ponieważ od trzech dni była w Nowym Jorku ponieważ musiała tam jechać na spotkanie z klijentem.
Ona prowadzi restauracje i jeździ prawie po całym świecie.
Taty ze mną tu nie było ponieważ on uważa że powinnam sie więcej uczyć a nie śpiewać bo śpiew mi się do niczego nie przyda.
- Zanim jeszcze ogłosimy wam o tym kto zajął pierwsze miejscew najstarszej kategorii powiem o tej niespodziance - zaczął prowadzący
Słyszałam jak wszyscy zaczęli wstrzymywać oddechy. Ja nie musiałam bo wiedziałam co to jest ale żeby nic nie podejrzewli to zrobiłam tak jak reszta.
Jednak - zaczął - najpierw zaprosimy na scenę naszych dzisiejszych wspaniałych i utalentowanych gości - przerwał - Oto zespół..... - znów przerwał a mi zaczęło się wydawać że ludzie jeszcze bardziej wstrzymali oddech - Jest to zespół. Uwaga, uwaga, uwaga zespół.....
- No powiedz wreszcie bo nie wiem co ci zaraz zrobię ! - wydarła się jakaś laska
- No dobra już. Chciałem się tylko pobawić - powiedział i zrobił minę zbitego pieska, a wszyscy wybuchli śmiechem.
- Tak więc jest to zespół One Direction który zaszczycił nas dzisiejszą obecnością. Come on guys ! - wykrzyknął a wszyscy zaczęli piszczeć etc. - więc znacie już zespół a teraz niespodzianka.
Niespodzianką będzie wyjazd do Londynu i spędzenie wakacji z tymi o to przystojniakami ! - po raz kolejny wykrzyknął i po raz kolejny zaczęli piszczeć.
- No dobrze to w końcu czas ogłosić zwycięscę. Jest nią ! Uwagaaaaa... - przeciągnął - a nie no chwila zapomniałem - powiedział a widownia wypuściła powietrze i zaczęli krzyczeć Buuu...
- Oj no przestańcie. Trochę adrenaliny wam nie zaszkodzi. Okey to dlaczego przerwałem. Na scenę proszę o wyjście Ane i Mary. Zapraszamy ! - krzyknął,
Mary i Ana zaczęły wychodzić i kierować się na scenę. Gdy na nią weszły i przywitały się prowadzący zaczął:
- No więc wreszcie możemyu ogłosić zwycięzce kategorii a także wakacji i nagrania piosenki z 1D. A więc jest nią nie kto inny jak - przerwał - Jest nią [T.I.I.N]* !!! - wykrzyknął a mnie zamurowało. Nie wiedziałam co się dzieje. Cała publiczność stała, klaskała i piszczała a ja jakbym nie żyła.
- [T.I] chodź do nas i nie bój się - prowadzący. Ja z otwartymi oczami zaczęłam się tam kierować. Wyszłam na scenę a prowadzący do mikrofonu zaczął gadać:
- Jest w szoku - stwierdził 
"Dobra [T.I] otrząśnij się już" pomyślałam i potrząsnęłam głową.
- Już okey - zaczęłam mówić - dziękuję bardzo za to pierwsze miejsce ale moim zdaniem nie mam aż tak pięknego głosu - stwierdziłam
- You have a voice like an angel - powiedział Niall 
- Truth - przytaknęła mu reszta, a ja się zarumieniłam. 
Zaczęłam przytulać wszystkich po kolei zaczynając od prowadzącego później Ana, Mary, Niall, Liam, Louis, Zayn i Harry. Tak on. Może go dobrze nie znałam ale wydawało mi się że coś do niego poczułam. Przytuliłam go jak najmocniej umiałam a on odwzajemnił mi się tym samym. Oderwałam się od niego i popatrzyłam mu głęboko w jego zielone paczadełka.
Zaczął przysuwać swoją twarz do mojej aż w końcu zatopił sie w moich ustach. Zamknełam oczy i odwzajemniłam pocałunek. 
- Uuuu.... Mamy nową parę. Macie całe wakacje dla siebie - usłyszałam głos prowadzącego na co oderwałam się od loczka, uśmiechnęłam a przy tym lekko zarumieniłam i przytuliłam zielonookiego na co ten tylko objął mnie swoimi ramionami i pocałował w czubek głowy jak małe dziecko ......

THE END
_________________________________________________________________________________

No wreszcie napisałam ten rozdział chociaż było trudni.
Mam nadzieję ze się na mnie nie gniewacie.
Imagin już zakończony i wolną rękę oddaje Maddie.   ;DD
Do zobaczenia następnym razem <3



ѕтуℓєѕσωα; 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1xff#ffffffxff2xff♥xff20xff130xff100xff3xff1