sobota, 20 lipca 2013

Plany na wakacje + co dalej z blogiem ?

Czeeść kochani <3 Dzisiejsza notka - to nie będzie imagin ( niestety) ale nie mam weny :'(( I'm sorry. Chciałam wam powiedzieć jakie mam plany na wakacje tzn. powiedzieć czy będę miała czas być na blogu. 


A więc , jak wiecie ( napewno) już mija połowa wakacji ;) Ja już na wczasach byłam w Bułgarii, lecz to jeszcze nie koniec mojej wyprawy ;D Być może na 80 % w sierpniu znowu polecę do..... LONDYNU !!.... tak, ale to tylko na 80 % ;D  Zależy jak to wyjdzie z planami itp. 
Potem także nie wiem czy będę miała czas pisać bo raz to przyjaciółki zapraszają na noc , raz one chcą u mnie nocować , tak to jest. Więc będę starała się wchodzić kiedy tylko mogę, mówiąc szczerze będę starała się gdzieś pod wieczory ponieważ w dni mnie w domu nie ma. Zawsze gdzieś jestem , ale jeżeli nie będzie mnie tutaj , możecie znaleźć w zakładce KONTAKT wystarczy kliknąć tu : właśnie tu . no a więc myślę że nie będzie problemu.  


Mam dla was ostatnią wiadomość , niedawno pisałam z Lily czyli jak zwaną wam Stylesową. Lily niestety nie będzie mogła się udzielać na blogu... szkoda... bo fajnie się z nią prowadziło ;( Ale życie biegnie dalej, a blog coraz bardziej się rozwija ;) Więc jeszcze raz wam dziękuje z całego serduszka za tyle wejść , kocham was <3 / Wasza Maddie. ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1xff#ffffffxff2xff♥xff20xff130xff100xff3xff1