niedziela, 10 lutego 2013

Zakończenie opowiadania o Liasiu.- By Maddie.


- Ooo Boże. :’)
- Hehe ,wiedziałam że ci się spodoba J
- Gdzie moja sypialnia ?
- Na górze chyba :P Chyba że nie będziesz mieć. Jak się rozpakujesz to przyjdź na dół to pójdziemy pooglądać trochę okolicę i pójdziemy do ,,Maka’’ * .
- Spoko J Będę gotowa za 15 min.
- Okeej bejbe !
Poszłaś na górę , po 15 minutach zeszłaś na dół. I poszłyście z kuzynką.
*Między czasie*
- Woow ! Ale tu super ! Wilgotne powietrze !
- Noo.. No to jak idziemy do Maka ?
- No. J
- To chodź.
- Ej a takie pytanie , skąd ty znasz to całe miasto ?
- Mieszkałam tu jak miałam 11 lat.
- O to super.
- I tu się nic nie zmieniło ;)
- Hehe ;)
- No dobra chodź.

*Doszłyście do Maka stoicie w kolejce *
- What would you like? ( Co podać ? )
- Hmm.. One Big Chips, and One Big Mac. ( Hmm. Jedne duże frytki i jeden Big Mac)
- Ok. Wait about 2 minutes. ( Ok. Poczekaj około 2 minuty).
- Ok.
*Kasjerka podała ci zamówione jedzenie*
- Thank you !
- Thank You ;)
*Nagle idziesz i ktoś niechcąco wylewa na ciebie picie*
- Oh my God ! I’m Sorry ! ( O mój Boże, przepraszam !)
- Never Mind.;/ (Nie ważne ).
- I’m so sorry ! ( Tak mi przykro ! )
- Nothing happened. (Nic się nie stało.)
Nagle podniosłaś głowę i kogo zobaczyłaś ? Liama z 1D.  Tak ci zaczęło serce walić że nie mogłaś oddychać.
- Just please don’t shout! ( Tylko proszę nie krzycz ! )
Ty tylko się uśmiechnęłaś i przytuliłaś go do siebie. Ludzie potrzyli na was jak na jakiś ludzi co od psychiatry uciekli.
- Do you like One Direction ? ( Ty lubisz One Direction ?)
- Noo.. ! I love One Direction ;p ( Niee.. ! Ja kocham One Direction ;p ) .
- You are a Directioner ? (Jesteś Directionerką ?)
- Yees ! (Taak ! )
*Potem cały czas gadaliście , on zaprosił cię na kawę , a twoja kuzynka poszła do domu ponieważ nie lubiła One Direction*.
Po kilku tygodniach byliście parą. Znałaś całe 1D. Nie mogłaś uwierzyć jakie szczęście cię trafiło. A po kilku latach byliście małżeństwem aż do końca życia ze swoimi 3 dziećmi..
KONIEC J

3 komentarze:

  1. Genialny ;)
    Zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że ci się podoba ;* Wpadaj częściej , oczywiście także będę wpadać<3

      Usuń

1xff#ffffffxff2xff♥xff20xff130xff100xff3xff1